Destine diferite, recenzii de film

Pentru a putea iubi

Orașul pe Neva, în ultimii cincizeci de ani. Vis de oraș, istoria orașului,, pe scară largă Grand. Și orașul, în cazul în care au trăit și trăiesc oamenii, fie sovietică sau română, trăiesc, dragoste, să construiască, se bucură și plângeți, să găsească și să piardă. City, acomodarea toate acestea, inclusiv unul dintre cele mai bune filme ale ultimii cincizeci de ani. Este ca și destinele mai multor oameni din mozaic, format tocmai prin atingerea marginile reciproc, penetrant reciproc, chiar dacă o iubește și alte utilizări, o luptă, celelalte tradeaza. Acest „destine diferite.“

Tenderly place acest film de foarte tinerețea mea, ea a învățat să înțeleagă toate profunzime și luminozitate definite de caractere sale. Foarte talentat regizor Leonid Lukov idee, proiectat la ultimul detaliu, timp de mai multe generații, mai multe caractere. Regizorul nu se încadrează la primitivismul, intriga este destul de logică și fluxurile într-un fel foarte umane de la unul la altul, nu este pus în primul rând ideologia și politizarea epocii, deși accident vascular cerebral sale vizibile. Dar ele nu sunt enervant, deoarece este soarta oamenilor din afara clădirii de reper comunism al marxism-leninismului, pentru a cuceri inimile publicului în film. Un om, calitățile sale personale, acțiuni, iar prețul mi-au analizat personal fac acest film. Și, desigur, muzica minunata Nikity Bogoslovskogo te uiti: în ea, este fundalul perfect, o parte integrantă a tuturor acțiunilor, care este conceput.
Iar actorii înșiși. Aceasta este cu adevărat o colecție de talente uzhu sovietice secolului cinema mijlocul secolului trecut: Tatyana Piletskaya (Tanechka Ogneva), George Yumatov (Stepan), Julian Panich (Fiodor), de altfel, la acel moment considerat un sex simbol, uita-te la ea:

Nu este doar un actor frumos în persoana nobletea si caldura uimitoare, frumusete cald, ca eroul său. Îmi place bunătate într-un om, dar din anumite motive mulți consideră că este o slăbiciune și moliciune. Eu, dimpotrivă, bunătatea omului pare mai mare și o manifestare frumoasă a puterii de sex masculin este, abilitatea de a fi generos, corect. Forța nu pune pe picior de egalitate cu violență și agresiune. Departe de ea. Și aici este Fyodor: nobil, generos. Este păcat că se bucură de o astfel de calitate bună fără suflet, egoist Tanya - soț. Căci cu adevărat Piletskaya a jucat mare. Deși nu-mi place, nu-mi place personajul ei, dar noi trebuie să plătească tribut jocului este de cele mai multe actrite - cele mai vii, cel mai memorabil personaj, practic, clasic, înzestrat cu trăsături de o frumusețe fatală, dur, egoist. Interesant punct - nu reluări Tatiana Piletskaya în orice stadiu, toate în limitele stricte ale imaginii și este foarte fiabil. actori duet frumoase care joacă părinții ei - Lev și Olga Sverdlin Zhizneva. o astfel de familie tipic minunat, de bună calitate, cu setările corecte, dar din anumite motive sa dovedit cealaltă fiică. Poate atunci formula este declanșat din nou: „Nu poți iubi prea mult.“ Harms o astfel de iubire dă naștere egoism, imoralitate și surd izbitor cu durerea altora. Există două daruri: I și eu? Sunt sigur că aceste „Tanechek“ vedem acum. Uita-te la ei interesant, dar nu au un caz, sau, Doamne ferește, se încadrează în dragoste.

Îmi place acest film Bruno Freundlich, actor inteligent, cu aspect aristocratic al îmbătrânirii omului St. Petersburg, cu părul cărunt. Imaginea celebrului compozitor, care la apusul soarelui ani își pierde capul de tineri frumusețile Thani. Ca actor arată în mod convingător confuzia a sufletului, îndoială, sensibilitate și iubire. El a fost pe punctul de o eroare fatală, prin care, ca prin testul, sunt oameni de imbatranire. Știi ce mi-a lovit în toată această scenă? Pentru a fi mai precis, în intervalul de poveste. Soția sa, o uimitoare și, de fapt, singura reținere înțelept, o ironie subtilă vine de la înțelegerea ei a ceea ce se întâmplă cu soțul ei. Ce răbdare și sensibilitate, și o atitudine reverențioasă la omul cu care a parcurs un drum lung de la foarte obscuritate și terminând cu victoriile sale în domeniul muzicii. Ea știe cum să ierte, se poate aștepta. Și, mulțumesc lui Dumnezeu că soțul meu înțelege în cele din urmă diferența dintre soția și cea care pare să fi stârnit în el o pasiune. Și, ca și în viață, în astfel de cazuri se încadrează vieți?

Ei bine, asta și pas realizat Yumatova înțelege în cele din urmă adevărata valoare a iubirii Sonia (Tatiana Konyukhov), pentru că a mers după el pe marginea lumii, și să-l și nu știu că a fost din cauza l-au aruncat un frumos, Peter. Mai precis, din Leningrad.

Finale bine, nu bătături deloc, doar despre toată lumea a primit ce a meritat. M-am gândit la ceea ce, de exemplu, a compara acest film în senzații gustative? Dintr-o data amintit, ca un copil sora mea mai mare a adus bezele in ciocolata, a fost un deficit incredibil la momentul respectiv. Caseta a fost, se pare, galben. În mod similar, nu-mi amintesc. Dar îmi amintesc că bezele era îndesat, prezent și foarte gustoase. încet, încet am mușcat pe bucăți mici și sa bucurat ... Deci filmul „destine diferite,“ de aproape două ore pe îndelete bucura de filme excelente realizate.

Sad melodie compozitor Roshchina

În urmă cu doar 3-4 săptămâni, m-am uitat din nou un film minunat și atemporal „destine diferite“, care este de o mare nebunie politică Otlezhal pe raft pentru mai mult de 30 de ani, din cauza plecării în exil de sex masculin de plumb Yu.Panicha.

poveste foarte instructiv despre răpitorul absurd tânăr prin calcularea și T.Piletskoy rece de la care suferă părinții ei - și L.Sverdlin O.Zhizneva.

Sau cum luciditate arată soarta celuilalt tip de G.Yumatova cu încăpățânare să nu observați de lângă un prieten loial și iubitor de T.Konyuhovoy.

Și ce o imagine minunată a unui afemeiat imbatranire compozitor Roshchina creat B.Freyndlih și romantismul său de neuitat „Cum frică de perii mei cenușii ale ringlets tale.“ - un clasic! Restul vieții mele să-și amintească acest cântec.

romantism Sad și instructiv transformat L.Lukova directorul care încă mai vrea să revizuiască