Prieteni 6a scrie o recenzie despre activitatea de citire

Exemple de întrebări care pot ajuta în activitatea pe rechemare.

Exemplu de revizuire a cărții „Cheia de aur, sau Aventurile lui Pinocchio“.

Cheia de aur, sau Aventurile lui Pinocchio. În 1936, celebrul scriitor român Tolstoi a scris povestea lui de Marionette „Cheia de aur, sau Aventurile lui Pinocchio“, care a devenit o piesa preferata a copiilor. În introducerea sa poveste, el spune că el a servit ca fundament al basm italian „Pinocchio sau Aventurile unei păpuși din lemn.“ Pinocchio din italiană se traduce ca papusa din lemn. Imaginea acestui om distractiv și amuzant, cu un nas lung a venit cu scriitorul italian C. Collodi. Tolstoi nu a fost doar italianul a spus o poveste, el a venit cu o varietate de aventuri pentru Pinocchio și prietenii săi. Povestea scrisă are loc într-un oraș italian. Acest lucru poate fi judecat de numele eroilor - Carlo, Pietro, Giuseppe, precum și unitatea monetară folosită - guldeni.

Terenul basmului este lupta Pinocchio și prietenii lui la Karabas Barabas, Duremara, pisica Basilio și vulpea Alice - lupta dintre bine și rău, pentru posesia cheii de aur. Această cheie a Karabas Barabas este un simbol al bogăției și puterii asupra celor săraci. Pentru Pinocchio, Papa Carlo, Artemon, Pierrot și cheia de aur Malvina - un simbol al libertății. Ei au nevoie de un teatru pentru a pune pe piese.
Totuși, această poveste de prietenie. Prieteni Pinocchio lot: Malvina-l, încercând să-l învețe bunele maniere, și Piero, în dragoste cu o fată cu părul albastru, și alți eroi. Când Pinocchio nu găsește prietenii săi în peșteră, el începe să realizeze cât de importante sunt pentru el și du-te la salvarea lor. Pinocchio a trecut prin multe aventuri din prima zi a nașterii sale, când gândurile sale erau „mici, mici, scurt, neînsemnată-neînsemnată“, până în momentul în care a realizat:“. Trebuie să ne salveze camarazii lui - asta e tot" Aceasta provoacă admirația noastră, dar acest lucru nu ne împiedică să râdă de poznele sale amuzante. Acest băiat lung din lemn cu nasul - un companion bun și un prieten loial, care are propriile sale slăbiciuni și neajunsuri.
Karabas Barabas, vânzătorul lipitorile Duremar vulpe Alice, pisica Basilio reprezintă în forțele de lucru ale răului. Tolstoi îi batjocorește pe tot parcursul poveste. Noi râdem cu el, amintindu, de exemplu, ca feroce Karabas Barabas, impingandu barba în buzunar, strănut non-stop, motiv pentru care bucătăria totul zornăie și shake-uri.
Parcela unui basm se dezvoltă rapid. Uneori nici măcar nu știe care unul dintre personajele trebuie să simpatizeze cu, și care ar trebui să fie considerat un personaj negativ. Surprinzător, chiar și băieții răi provocând simpatia noastră. Poate că este motivul pentru care întreaga poveste - de la început până la sfârșit - este citit într-o singură respirație, distractiv și ușor.

Bazat pe povestea a creat un film minunat. Alexei Tolstoy a scris atât de strălucit, încât multe propoziții fără modificări pe care le au intrat.

În această carte despre Vite Maleeva și prietenii săi.
Nikolai Nosov a avut un nas mare, umeri largi, și el a fost scurt.
Despre prieteni cu care Victor a fost în aceeași clasă.
Am fost impresionat pe Shishkin bolshii când a fost de 4, și înainte ca Kostya a primit 3.2.
Se întâmplă tot la școală și acasă.
Mi-a plăcut această carte. Voință Viti and Bones.
Mi-a plăcut Shishkin. Pentru că el a instruit jigsaws.
Aș dori să fac prieteni cu Victor și Kostya. Pentru că ei sunt prieteni buni.
Ele sunt un fel, atent, prietenos și cu multă voință.
Evenimentul a avut loc în școală, acasă și pe stradă.
Despre modul în care prietenii Victor și Kostya.
Îmi amintesc Kostya admirat-o 4.
Nu face nimic.
Prietenie băieți din clasa.
Cartea ma învățat despre prietenia cu rebyataami.

Rezervați N.Nosova „Victor Maleev la școală și acasă“, o poveste de prietenie între elevi 4-lea clasa Viti Maleeva si Costa Shishkin, copii amuzant, inventiv, dar bespechnyh.N. Nosov minunat pentru copii Cator scriitor a scris multe cărți pentru cartea detey.Mne este ponryavilas foarte instructiv această carte, ispititoare, interesantă, vesolaya.Bolshe toate personajele mi-a plăcut pentru că Victor Victor a devenit un student bun, a încercat să pomogot Shishkinu.Ya a vrut să facă prieteni Gleb Skameykina pentru că el a luptat cu podskazkami.V această carte, îmi place Vic, foarte amabil, vesel, locul vezhlevy, evenimente vydumschik.Vse au loc în cartea sa, când erai bunica mea și dedushka.Kniga despre Vite Maleeva ma învățat viața Chesney, onoreze camarazii lor, lupta pentru uchobe.Sovetuyu toți prietenii omit prchitat acest knigu.Liza Vasilyeva

Această carte vorbește despre școlăresc Vitya Maleev și prietenii lui. Am scris o carte Nikolai Nosov. La început nu mi-a plăcut Victor. El a purtat urât și prost studiat. Așa că a mințit profesorul și colegii înșelat lecții de la oase. Dar, la sfârșitul cărții lui Victor am devenit mai bine, el însuși corectat. Victor a început să câștige note bune și să se supună. Cele mai multe dintre toate mi-a placut povestea istoriei a modului în care Victor și Kostya instruit câine Lobzika.Ira Strogova.

Revizuirea cărții „Victor Maleev la școală și acasă.“

Din 1951-1953. povestea a rezistat treizeci de ediții și a fost tradusă în 23 de limbi. 1978 ediția are un tiraj de 500 de mii de exemplare. În 1952, versiunea revista a cărții a fost distins cu Premiul Stalin gradul al treilea. În 1954 filmul „Doi prieteni“ a fost filmat pe roman. Această poveste este despre prietenii de liceu Vitya Maleev și Kostya Shishkin: greșelile lor, necazurile și nemulțumirile, bucuriile și triumfă. Ideea principală a lucrării - lupta dintre personajele principale, Viti și oase, cu propriile neajunsuri. Mi-a plăcut mai ales pe Victor, pentru că el este un bun prieten. Chiar dacă Victor nu a fost întotdeauna dreptate, el e peste tot în cârje de sprijin și l-au ajutat. În poveste, o mulțime de „rele“ comportament: a scrie off teme pentru acasă, ieftin, asa ca mama mea nu a certat, de perete izrisoval în clasă, și să nu fie recunoscute, etc. La prima vedere poate părea că „învață rău.“ Dar aici Nosov arată ce se încheie astfel de acte: și mama lui a înțeles totul și a pus un profesor de egalitate de puncte și colegii condamnați, și ca întotdeauna a fost dezvăluit secretul. Cartea te face să crezi despre ce trebuie să responsabil și serios despre a învăța să respecte părinții lor, profesori, prieteni și de a ajuta mereu le, și, desigur, să-și îndeplinească promisiunile.
Kseniya Loginova