M-am simțit ca într-un vis! (Revizuirea pelerinaj), templul sfântului martir Avraam

Mă simt ca într-un vis

Dragi frați și surori!

Chiar ieri am venit de la pelerinajul de la Moscova. Aș dori să vă împărtășesc cu voi sentimentele mele.
Pentru a începe cu, că în această călătorie am avut chiar nici bani, și a vrut într-adevăr să ajungă la moaștele Nicholas mici. Când am văzut vestea că moaștele sfântului adus la Catedrala Hristos Mântuitorul, m-am gândit: „Sunt într-o excursie la sfintele moaște pot doar să viseze!“ Dar nu a fost acolo!

prin acordul de rugăciune în fiecare joi Acatistul Nikolayu Chudotvortsu - adică, „regula de aur“ mea pentru al doilea an. Iar ajutorul rugăciunile sfântului Domnului mă simt în fiecare zi.

Sa întâmplat de data aceasta: Finanțele s-au trezit mine, a fost în valoare de doar imagina că eu pot merge la locurile sfinte din Moscova.

Deja cu puțină emoție, m-am așezat în mașină, care ar fi trebuit să ne aducă în sat. Alekseevskoe. Ajungând la locul, și a intrat în templu, deși am simțit opinia cuiva. Și apoi a văzut chipul Sf. Nikolaya Chudotvortsa, care îndeplinesc toate la intrare. Sunt atât de fericit. Și apoi „perne“ mele și sentimentele au dispărut.

Ordonare necesită venerare, rugându-moaște (și ei, așa cum sa dovedit, în Alexeyevskoye foarte mult), am ieșit din templu, în cazul în care doar călătorea cu autobuzul, (de asemenea, ni sa spus că este un pic întârziată).

În drum spre Moscova, noi toți împreună - sinodala citit Acatistul Nikolayu Ugodniku. La acea vreme, am calmez, relaxați-vă, și a adormit cu gânduri de ceea ce va fi în curând întâlnirea cu altar, care este foarte drag mie.

Am ajuns la Moscova, la ora 5:00 și imediat a intrat în linie, aproape de Catedrala Hristos Mântuitorul. Am deschis imediat acatist care cunosc deja aproape de inimă, și a început să se roage. Trebuie remarcat faptul că în mod normal, credincioșii coadă sunt de la 4 la 8 ore. Mulți dintre cei care au venit în seara, nu a ajunge la altar, iar acum a stat în conformitate cu noi. Biserica a fost deschisă doar la 8:00, așa că a avut până în acel moment să stea încă, dar pentru un motiv oarecare am merge mai departe încet. Când adunarea a început să curgă în biserică la moaștele grupului nostru am fost deja în decurs de 2 ore.

Casa decor Încântătoare lui Dumnezeu mi-a lovit la miezul! M-am simțit ca într-un vis! Când a ajuns la sfintele moaște ale puțin Nicolae, fior a trecut peste corp, chiar și lacrimile au fost! Dacă eu sunt cineva întreabă: „Care este raclă,“ am răspuns, „Eu nu știu.“ Am avut starea de spirit: „este nevoie de nimic mai mult.“ Această stare de confuzie, slăbiciune, tremurături și, în general, toate sentimentele pe care un om le poate avea. Acestea sunt toate în același timp, se spală peste mine. Doar ieșind din biserică, am dat seama că nu a făcut chiar și cancerul cu moaște. Ce sa întâmplat acolo, eu nu știu. Principalul lucru este că m-am simțit prezența harului lui Dumnezeu lângă el, prezența Nicholas mici!

Când a venit la grup, a început să vorbească despre starea tuturor. O femeie religioasă a spus, „Nicholas puțin a fost aproape!“ Sunt complet de acord cu ea!

Apoi ne-am dus la Mănăstirea Novospassky. Acolo este considerat principalul altar - imaginea miraculoasă a Maicii Domnului „Vsetsaritsa“. Preotul bisericii, în cazul în care icoana, a făcut citind rugăciunea Acatistului și binecuvântarea apelor. Apoi, pentru un motiv oarecare am spus că rugăciunea în biserică la fel. Înainte, nu am observat acest lucru. Probabil prima dată când am rugat să nu distrasă și acest lucru este, de asemenea, meritul Domnului! Acum îmi dau seama că El ma își face că eu chiar ușor crescut spiritual.

La sosirea la mănăstirea Pokrovsky, am făcut nimic de gândire. Acum, în special înțeleg fericirea de călugărițe care se dedica pe deplin la serviciul Domnului. În cazul în care, în Bulgaria, nu ar avea copiii mei, eu nu fac pentru care nu s-ar fi dor. În acest moment, să se gândească numai Supremului, sfântă, nimic altceva. Soțul chiar a spus, „Toate florile la Matroana sunt necesare, de asemenea, să cumpere.“. Așa că am văzut că toate vin cu flori, dar să cred că trebuie să cumpere, cum ar fi să nu merg la. (Mai târziu, încă le-am cumparat).

Pentru acest tam-tam cu țiganii, care au molestat pe stradă, când ne-am dus in spatele florilor, și a pierdut atitudinea mea spirituală. Când se re-intrat în mănăstire, au stat la coadă la sfintele moaște, și a început să se roage Acatistul Sf Matrona din Moscova, vanitate undeva a ajuns. Noi chiar am avut timp pentru a atașa și la icoana miraculoasă Matrona. În timp ce până la acest punct, ca într-un templu pentru a venera imaginea și du-te acasă.

O astfel este disponibil de la noi călătoria. Când a venit acasă, m-am simțit ca și în cazul în care într-un oraș din apropiere a călătorit. Poate că acest lucru se datorează faptului că am fost frică de drum, Domnul mi-a dat un astfel de sentiment. Acum, dacă Dumnezeu va guverna, în curând vom merge la Diveevo cu copii. În acest moment, aș dori mai sincer - să se împărtășească cu Trupul și Sângele lui Hristos.

Lăudați pe Domnul pentru tot.